יום שלישי, 17 באוקטובר 2017

ניקיון משרדים בערב

מדוע חשוב לשמור על משרד נקי?

 דבר ידוע הוא כי איכות של משרד אינה נמדדת אך ורק באיכות האנשים שבו והעבודה המתבצעת בו. איכות של משרד נמדדת גם לפי הרושם שהוא משאיר על הלקוחות, מידת שביעות הרצון של העובדים והאווירה במשרד. הניקיון של המשרד הוא בראש ובראשונה חלון הראווה שלו. משרד נקי מעיד על סטנדרטים גבוהים של העסק ומשרה רושם של מקצועיות ודאגה לפרטים הקטנים. בנוסף, ניקיון משרדים בערב יוצר אווירה נעימה יותר לעובדים המגיעים אליו בבוקר ותחושה של דאגה לצרכיהם האישיים. במחקרים שנערכו נמצא באופן חד משמעי כי רווחתם של הלקוחות והעובדים במשרד היא נקודת מפתח משמעותית להצלחת כל בית עסק.



ניקיון משרדים בערב


כיצד לבחור חברת ניקיון?


איכות השירות – חברת ניקיון, כמו כל חברת שירות, נמדדת קודם כל לפי הביצועים שלה. בשורה התחתונה – האם המשרד נקי או מלוכלך במהלך היום. ישנן חברות ניקיון שגובות כספים רבים ועושות רושם טוב אך בסופו של דבר במבחן התוצאה המשרד מלוכלך. מסיבה זו, לפני שמחליטים סופית על חברת ניקיון, חשוב לבדוק שהניקיון מתבצע ברמה גבוהה, על ידי מנקים מנוסים ומקצועיים וכמובן באמצעות חומרי ניקיון מהאיכות הטובה ביותר.

שירות וזמינות – כבעל משרד, עליך לוודא שחברת הניקיון ששכרת מעניקה לך גם שירות מצוין ואדיב. בכל תחום אנו רוצים לעבוד עם אנשי שירות מסבירי פנים, נעימים ומקצועיים וכך גם בנושא הניקיון של המשרד. בנוסף, תרצה לוודא שחברת הניקיון זמינה להענקת שירות בכל שעה ובכל יום שתצטרך. רבים מבעלי המשרדים בוחרים דווקא בחברת ניקיון משרדים בערב, כדי שהניקיון יתבצע במשרד ריק מאדם. חשוב לוודא שחברת הניקיון שבחרת פעילה בשעות הערב ויכולה לתת שירות בימים המועדפים עליך.

ניקיון בערב – חיוך בבוקר

כמו בבית הפרטי, גם במשרד שבו אנו מבלים למעשה את רוב שעות היום, ניקיון מעלה חיוך על הפנים ויוצר תחושה טובה של ביתיות ונינוחות. ניקיון משרדים בערב מבטיח שכל אחד שמגיע למשרד בשעות הבוקר – החל מהלקוחות, עבור במנהל המשרד ועד לאחרון העובדים - יחוש מוכן ורענן לקראת יום עבודה חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה