יום רביעי, 24 באוקטובר 2018

ניקיון משרד תקופתי


אם אתה רוצה להציב את המשרד שלך בטופ של הטופ, חשוב לדאוג שצוות ניקיון מקצועי ינקה אותו לכל הפחות אחת לכמה שבועות. ניקיון משרדים תקופתי הוא פתרון נהדר למשרדים קטנים שרוצים לשמור על משרד איכותי ברף הגבוה ביותר אך לא צריכים ניקוי יום יומי בגלל כמות עובדים קטנה או מערך ניקיון אחר.

.
ניקיון משרד תקופתי


ניקיון משרדי תקופתי: הדרך שלכם למשרד מבריק

למרות שהניקיון הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש במשרדים, לא כל משרד צריך שצוות ניקיון יגיע אליו באופן יום יומי וישטוף את הרצפה או ינקה את השטיחים. אין ספק שמדובר על פעולות חשובות שאי אשפר לוותר עליהן אך במשרדים קטנים או במשרדים של מספר עובדים ספורים, למרות שלא מדובר בהוצאה גדולה, ודאי לא עם המחירים האטרקטיביים שלנו בקלין כל ניקוי משרדים, יש כאלו שיוותרו על הניקיון בתדירות גבוהה. עם זאת, ניקיון משרד תקופתי יכול לשמור על המשרד ברמות הגבוהות ביותר כך שלאורך זמן הוא יבריק ממש כאילו צוות ניקה אותו בכל יום.

מה כולל ניקיון משרד תקופתי?

·         הניקיון יכול לכלול כל מה שתצרו. ניקיון תקופתי יכול להיות פעם בשבועיים או פעם בשלושה שבועות כאשר לכם בתור לקוחות יש יד רחבה לקבוע כל מה שתרצו. אנו בקלין כל ניקוי משרדים מאמינים שאתם יודעים מה טוב עבור העסק שלכם ונשמח לעמוד לשירותכם כדי לייעץ לכם כיצד העסק שלכם תמיד ייראה יוקרתי ומנצנץ.
·         אופי הניקיון תלוי בבחירת הלקוח וכמובן שאנו נסייע בכל מה שצריך לפי הניסיון והמקצועיות שלנו. מעבר לניקיון הבסיסי שכולל שאיבת אבק מהרצפה ושטיפה יסודית, ניקיון שירותים וניקיון המטבח, ניתן לבצע גם שאיבה של השטיחים, ניקוי וילונות וכמובן פוליש לרצפה או ליטוש מרצפות לטווח הארוך יותר.


על ניסיון לא מתפשרים

יש הרבה חברות ניקיון שיציעו לכם ניקיון משרד תקופתי אך חשוב לבחור בחברה שמתמחה בניקיון משרדים, כזו שנותנת שירות ללקוחות רבים בתחום. אנחנו בקלין כל ניקוי משרדים מציעים לכם להיכנס למעגל לקוחות גדול מאוד שמתרחב עם השנים כדי להבין לבדכם מדוע הניקיון שלנו לא עומד בתחרות עם אף חברה אחרת בשוק. פנו אלינו בטלפון 072-3227208 עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם בבירורים נוספים והצעות מחיר אטרקטיביות כדי להתחיל לנקות כבר ממחר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה