יום ראשון, 9 באפריל 2017

חברות ניקיון למשרדים כל הפרטים

הסדר והניקיון אומר משהו עליכם


ישנם אנשים שלא אכפת להם מהסדר והניקיון ומבחינתם, העיקר שהם מוצאים כל דבר שהם צריכים בבלגן הגדול שנמצא בחלקתם. אך במשרד, כשאתם עובדים מול לקוחות, ומכילים בתוך המשרד עובדים רבים שמתרשמים מהמשרד וממקום עבדותם באופן כללי, אין מקום להרגלים כאלו והניקיון חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות כחלק מסביבת עבודה נורמלית והגיונית. חברות ניקיון למשרדים יעשו את העבודה בשבילכם בצורה הכי נאמנה שאפשר כדי שסביבת העבודה תמיד תהיה חיובית.

מה עליי לדעת על חברות ניקיון למשרדים?

·         חברות ניקיון למשרדים יעבדו מתי שנוח לכם. ניתן לסגור איתם על אלו תנאים שרק תרצו וכמובן לוודא שתנאים אלו מתקיימים .יש משרדים שמעדיפים שצוות ניקיון יגיע אך ורק בסוף יום העבודה כך שלא תיתכן הפרעה לעובדים ויש משרדים שמעדיפים שבנוסף יהיה לפחות מנקה אחד שיהיה במהלך היום לדברים שגרתיים שקורים כמו ניקיון שירותים, ספל קפה שנשפך ועוד. אתם שוכרים את השירותים וזכותכם לבקש כל בקשה כולל בקשה לניקיון זהיר עם ציוד מסוים או אופן מסוים בו עליהם לנקות.


חברות לניקיון משרדים


·         חברות לניקיון משרדים ישמחו לשמור על הלקוחות שלהם. זו גם שאיפה שלכם, לפתח קשר אמון הדדי ביניכם לבין החברה לניקיון משרדים ושהיא תישאר החברה הקבועה שלכם כיוון שהיא כבר מכירה את המשרד ואתם מכירים את ההנהלה בצד השני. לכן חשוב מאוד להגיד את כל ההערות שעולות לכם לראש מבלי להתבייש ואם משהו לא נראה לכם, לשנות אותו. הכסף שלכם קונה את הניקיון, אתם הלקוחות אפילו שמדובר בנושא כמו ניקיון.

·         כשאתם סוגרים עם חברה לניקיון משרדים על תנאי ההעסקה שלהם במשרד שלכם ועל שעות הפעילות, תוכלו גם להחליט על כוח האדם שיהיה בעת העבודה. יש משרדים שמעוניינים בעבודה מהירה ובטוחה יותר שם צוות הניקיון יהיה גדול יותר. כמו כן תוכלו לבקש גם ניקיון של הכניסה למשרד, חדר המדרגות בדרך למשרד וכל מה שתרצו בהתאם לתנאים של החברה.

תדאגו לשכור חברה שתגיע עם הציוד

כדי להימנע מהפתעות לא נעימות, תוודאו שכל התנאים שאתם סוגרים עם החברה לניקיון משרדים כוללים גם את ההגעה עם הציוד. אתם לא רוצים להיות אחראים על הציוד אפילו אם מדובר בסבון כלים או נוזל ניקוי לרצפה. הרעיון מאחורי חברת ניקיון היא שהנושא לא יטריד אתכם ולכן בררו עם החברה האם זהו חלק מהשירות שהם מציעים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה