יום שני, 20 בפברואר 2017

נקיון משרדים בערב כל הפרטים

החלפת השיטה למען ייעול העבודה

חברות נקיון מאז ומתמיד נתנו מענה למשרדים ומפעלים רבים בתעשייה שהולכת ומתפתחת. בעבר העובדים היו מנקים בעצמם בעיקר כדי לחסוך בעלויות של צוות נקיון דבר שהיום כבר קשה לראות, מלבד משרדים קטנים בני כמה אנשים ספורים. עם התקדמות השנים משרדים רבים הרחיבו את פעילותם והופעה של צוות נקיון באמצע היום בזמן שאנשים עובדים, לא הועילה כל כך, הנקיון היה לא יעיל ולמעשה חברת הנקיון יותר הפריעה מאשר תרמה. כך העולם עבר לשיטה אחרת טובה הרבה יותר: נקיון משרדים בערב.

מדוע נקיון משרדים בערב עדיף בהרבה על נקיון במשך היום?

·        נקיון משרדים בערב מומלץ ועדיף על פני נקיון באמצע היום. נסו לדמיין משרד פרסום או משרד מכירות כאשר בין לבין עוברים להם מנקים ומטאטאים את הרצפה. העניין לא רק שלא יעיל אלא גם לא נראה רציני. מה קורה כאשר מדובר במשרד שבא במגע עם לקוחות? אמנם לראות חברת נקיון פועלת יכולה להוסיף לערכו של המשרד וליצור רושם שמדובר בחברה טובה ורווחית אך למעשה העניין לא נראה רציני כלל. נקיון משרדים בערב פותר את הבעיה הזו בצורה הכי יעילה שכן הצוות לא מפריע לעבודה השוטפת ולקוחות מבחינים בהם כלל.



·         כאשר צוות נקיון פועל בשעות פעילות המשרד הוא מאוד מוגבל בעבודתו. במשרד גדול מתרוצצים עובדים כל הזמן, במטבח, בחדרי העבודה וגם הלוך ושוב ממשרד המנהל. הצוות יכול אולי לנגב את השולחנות או לנקות את המטבח בו יש שימוש רב, אך פה מסתכמת עבודתם. כאשר מדובר על נקיון משרדים בערב, ניתן לנקות בצורה יעילה יותר שגם תחסוך שעות עבודה וכסף, וגם בצורה חופשית יותר. הצוות יוכל לשטוף את הרצפה ואפילו לבצע פעולות יותר ארוכות כמו פוליש וקרצוף.

איך אפשר להשאיר משרד עם צוות נקיון?


בעיה זו של אמון היא בעיה שתיפתר לחלוטין רק עם חלוף הזמן והניסיון של הקשר בין המשרד לבין חברת הניקיון. אך כדי להסיר דאגה חברות נקיון משרדים בערב מציגות צוות עובדים מנוסה שנמצא בתחום זמן רב וללא עבר פלילי. ניתן לבקש ללא בושה תעודת יושר מהמשטרה אותה חברה רצינית תחזיק על מנת להציג ללקוחותיה ולהסיר להם את החששות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה